GY.I.K.

 

FAQ vagyis GYIK, (Gyakori kérdések és válaszok), Hogyan működik a HaziPincer.hu?

 

Hova szállítanak az éttermek és milyen feltételekkel?
Az Éttermek saját maguk állapítják meg a HaziPincér.hu fiókjuk tartalmát, vagyis, saját maguk döntik el, és saját maguk is állítják be, hogy mi lesz az Étterem
- nyitvatartási ideje, vagyis mikor nyit ki, mikor zár be,
- elviteli/kiszállítási idő,
- kiszállítási terület,
- van-e csomagolási/kiszállítási költség,
- mennyi a minimális rendelési érték,
- van-e ajándék bizonyos rendelésekhez,
- ételek/italok milyensége/mennyisége/ára,
- az étel ára tartalmazza-e a köret, feltét árát,
- alkalmi bezárása az étteremnek.
ami viszont minden étterem esetén irányadó:
- az áraik magyar forintban értendőek és minden esetben tartalmazzák az ÁFA-t
- a megadott rendelési feltételeket köteles az Étterem teljesíteni, az Étterme a megrendelt feltételekkel – vagy a fogyasztó számára a meghirdetettnél kedvezőbb – feltételekkel kötelesek teljesíteni, rosszabbal nem.

A HáziPincér.hu minden operációs rendszeren és mobilon működik?
Igen. A HaziPincér.hu minden platformon működnie kell. Ha mégis bármi problémát tapasztalsz, akkor kérjük, írj nekünk az info@hazipincer.hu-ra.

Regisztráció

Miért szükséges a regisztráció?
A www.HáziPincér.hu oldalon regisztráció és bejelentkezés nélkül is olvashatod az éttermek kínálatát, azonban a rendelések feladása regisztrációhoz kötött. Erre azért van szükség, hogy az adataidat ne kelljen minden egyes rendelésed alkalmával újra és újra felvinned, a későbbiekben már elég pusztán egy felhasználónév és egy jelszó. Bejelentkezés után értékelheted a rendeléseidet, visszakeresheted azokat, egy gombnyomással ismét megrendelheted a korábbi kedvenc rendelésedet.

Hogyan működik a HaziPincer.hu?
A HaziPincer.hu 2016-tól kezdődően a webes felületén lehetővé teszi, hogy kaját vagy italt rendelj azon éttermektől, amelyek nyitva vannak és elvitelre vagy kiszállításra rendelést lehet leadni. A webes felületen egyszerűen választhatsz az éttermek ajánlatai között és leadhatod megrendelésedet, a rendelésről automatikusan generált e-mailt kap az Étterem és Te. Az általad kiválasztott étterem elkészíti a kaját, amit a választásod szerint elviszel az étteremből vagy házhozszállítja az étterem futára. Az étterem telefonszámáról a rendelés során tájékoztatunk. A HaziPincér.hu egyik esetben sem találkozik veled személyesen, mivel az árut valamelyik vendéglátóhely készíti össze és tőle viheted el vagy szállítja ki a részedre.
A HaziPincer.hu használata ingyenes? Többet kell fizetni ha neten rendelek?
Mind a regisztráció, mind az oldal használata, a rendelés leadása ingyenes, sőt az Éttermeknek is ingyenes a regisztráció, hogy minél szélesebb legyen a paletta. Nem számítunk fel semmilyen járulékos díjat a terhedre és az éttermek is csak az általuk jelölt költségeket (pl. csomagolás, házhozszallítas költsége) számíthatják fel Nektek, de érdemes tájékozódni, mert eltérő üzletpolitikát folytatnak. A hazipincer.hu törekszik arra, hogy a nálunk hirdető éttermek a legjobb áraikat kínálják a hazipincer.hu oldalon is, az éttermek saját oldalukon meghirdetett árak nem lehetnek alacsonyabbak, mint a HáziPincér.hu oldalon megadott árak.
Regisztrálnom kell mielőtt rendelek? miért kell megadnom bizonyos adataimat?

Igen, a regisztráció ahhoz szükséges, hogy a megrendelt árut pontosan szállítsák ki Hozzád. A kötelező adatokat nem csak az internetes, hanem a telefonos vagy személyes megrendelés esetén is meg kell adnod. Ételrendeléskor a kiszállításhoz elengedhetetlenül szükséges egy visszahívható telefonszám. Az email címre pedig a rendelésről visszaigazoló levelet küldünk, illetve a rendelést követően kapsz egy „minőségbiztosítási” e-mailt, továbbá a tényeket igazolhatóan tudsz levelezni az Étteremről is.

Regisztrálhatok-e a Facebook vagy Google fiókkal?

Nem.

Elfelejtettem a jelszavam, mit tegyek ?
A felhasználónév és a jelszó megadásánál az „Elfelejtett jelszó” gombot kell keresni ! Kattints a gombra, add meg az e-mail címed, amivel regisztráltál hozzánk, így automatikusan kiküldjük Neked az új bejelentkezési jelszót.
Hogyan törölhetem regisztrációmat?

Az info@hazipincer.hu címen kérheted profilod törlését. A kérelmet 24 órán belül feldolgozzuk és a végleges törlés (beleértve adott esetben a hírlevélről való teljes leiratkozás) 10 munkanapon belül történik meg.


RENDELÉSEK:

Hogyan tudom módosítani a bevitt adatokat? Milyen adatot nem tudsz módosítani?
A rendelés beküldése előtt tudod módosítani bármennyiszer a bevásárlókosár tartalmát, vagyis törölni lehet a kosárba helyezett árukat.

Mikor rendeltem meg az ételt/italt?  Módosíthatom-e a rendelésemet?
Megrendelésnek minősül, ha a HaziPincer.hu rendszerébe megérkezik a rendelésed, amely a „Rendelés elküldése” gomb megnyomását követő pillanatban történik meg. A rendelés beküldése után a HáziPincér.hu-nál nem módosítható ill. nem mondható le a rendelés, az étteremnél az étterem feltételei szerint módosítható ill. lemondható a rendelés, kivéve, ha az étterem kizárja, ezt a rendelés előtt érdemes áttanulmányozni.
Megadhatok-e a Fiókomban több kiszállítási címet?
Igen, készültünk arra, hogy akár otthonról, akár munkahelyről vagy nyaralási helyszínről rendelsz, a rendelés továbbítása előtt mindig meg kell jelölnöd, hogy hova kéred a kiszállítást. Ha először rendelsz, a megjegyzés rovatban segítheted a pizzafutárt plusz infókkal.
Hova történik kiszállítás?
Az Éttermek egész  Magyarországról jelentkezhetnek kiszállítási szolgáltatással, reméljük előbb-utóbb befedjük az országot.

Mikor rendeltem meg az ételt/italt?  Elállhatok-e a rendelésemtől?
A HáziPincér.hu-nál a rendelés beküldése után nem mondható le a rendelés, vagyis nem állhatsz el a rendeléstől, az étteremnél az étterem  kifejezett szerződéses engedélye esetén lemondható a rendelés, pl. bizonyos éttermek a rendelés leadásától számított 10 percig lehetővé teszik a lemondást. Ez esetben a lemondást elsősorban az étteremmel kell igazolhatóan közölni és a lemondó e-mailt tájékoztatásul kérjük megküldeni részünkre is az info@hazipincer.hu e-mail címre, az e-mailbe belemásolva a megrendelés adatait. Amennyiben az étterem szerződési feltételeiben nem engedélyezi az elállást illetve nem szól róla, akkor a jogszabályi rendelkezések alapján nem illeti meg elállás a fogyasztót. Tájékoztatunk, hogy a fogyasztó (magánszemély) az elállás lehetőségét a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályiról szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29.§ (1) bekezdés d) pontja alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti elállási jogát a romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében. Fogyasztónak nem minősülő szervezet esetén fel nincs jogszabályban biztosított elállási jog.
Amennyiben az Étterem a rendelésben megjelölt és rögzített árnál többet kér vagy a megrendelésben nem szereplő költséget/díjat stb. kíván felszámítani, akkor a Fogyasztó elállhat a megrendeléstől. Amennyiben ez előfordul, kérjük a Fogyasztót, hogy ezt jelölje meg az értékelő e-mailben.  
Hol van az étterem telefonszáma?
A telefonszámot a rendelés feladása után elküldjük Neked a rendelést visszaigazoló e-mailben.
.Honnan tudom, hogy az étterem megkapta a rendelésemet?
A rendelés beküldése után kapsz egy megerősítő e-mailt, hogy az étterem megkapta a rendelést. Ha nem kapsz megerősítő e-mailt, akkor elképzelhető, hogy spam lett az e-mailünkből, amely vagy megjelenik a levelező rendszeredben, mint spam vagy örökre eltünteti a Nagy Testvér-ként működő levelező rendszer. Ha a Fiókodban, „Rendeléseim” c. rész alatt megjelenik a rendelésed, akkor az Étterem már csinálja a pizzádat.
Miért nem kaptam meg visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?

Ha feladtad a rendelést, akkor az automatikusan generált e-mailt biztosan elküldtük. A kiküldés után a levél elindul a postaládád felé. Az út során érinti az Internet számos HáziPincér.hu-n kívüli pontját. Sajnos a webes alapú postafiókok esetében a szolgáltatók túlterheltségének függvényében a kézbesítés pár másodperctől akár órákig is terjedhet. Normál levelezésnél ez nem tűnik fel, de ebben az esetben, azonnal látszik az esetleges csúszás. Éppen ezért a küldés után nincs hatásunk arra, hogy a levél mikor fog megérkezni a postafiókodba. A rendelés feladásáról úgy győződhetsz meg minden kétséget kizáróan, hogy megnézed azt a belépés utáni oldalon az "Rendeléseim" c. részt a Fiókodban.
Milyen adatokat továbbítanak az étterem részére?
Bejelentkezés után a „Rendeléseim” menüpontban vissza tudod keresni a feladott rendeléseidet. Itt látható, hogy mit rendeltél, melyik címedet adtad meg, valamint a fizetési mód megnevezése, megjegyzések is itt szerepelnek. Az kiválasztott étterem részére ugyanezt továbbítjuk. Amennyiben több kiszállítási címet is regisztráltál a hazipincer.hu honlapon, úgy az étterem felé mindig az aktuális rendelésben választott címedet továbbítjuk.
Hova írjam be a címhez kapcsolódó plusz információt? (pl. megközelítési tanácsok, csengőszám) Hogyan jelezhetem extra igényeimet?

Ezeket az információkat a Rendelés elküldésénél lévő „Megjegyzés” rovatban tüntesd fel, pl. kapucsengő. Külön kívánságaidat, kéréseidet érdemes a rendelés elküldése előtt szintén a „Megjegyzés” rovatban feltüntetni!

Mikor kapom meg a rendelést?

Étel házhozszállítás esetén a rendelést leghamarabb a szállítási időn belül kapod meg, amelyet a rendelés feladásától érdemes számítani. A pillanatnyi szállítási időt, a rendelés elküldésekor láthatod az utolsó ablakon. A szállítási időt befolyásolhatja a pillanatnyi közlekedési, időjárási helyzet. Fontos tudni, hogy az Éttermek általában nem dolgoznak készételekkel, és pizzáikat kézműves technológiával készítik. A kiszállítási időt szintén befolyásolja a pillanatnyi rendelésszám.
Ha elvitelre rendelsz, akkor azt az időpontot kell megadni, amikor a neked összekészített ételeket fel szeretnéd venni az étteremben.
Mennyi a minimum rendelés, vagy szállítási díj?

A legtöbb étterem megszabja, hogy mi az a minimum összeg, amiért rendelhetsz tőlük, vagy mennyiért vállalják a házhozszállítást a címedre. Így az éttermek is biztosak lehetnek benne, hogy a rendelésed kiszállítása nekik is megéri. Ezeket a minimumokat és díjakat az éttermek határozzák meg, ezért mindenhol más az összeg.
Hogyan választhatok elviteli időpontot?

Elviteli rendelést fogadó és éppen nyitva lévő éttermeknél tudsz rendelést leadni, amiért még zárás előtt el kell menned. Ha elvitelre rendelsz, akkor azt az időpontot kell megadni, amikor a neked összekészített ételeket fel szeretnéd venni az étteremben. Ez az időpont nem lehet korábbi mint a rendelés leadását követő 30 perc és nem lehet későbbi mint az Étterem aznapi zárási időpontja, valamint az időintervallum (legkorábbi-legkésőbbi időpont) amit megadsz, nem lehet hosszabb, mint 1 óra.
Mit csináljak, ha késik a rendelésem?
Amennyiben a rendelésed nem érkezik meg, akkor az étterem telefonszámán érdeklődjél a rendelésről, ha sérelem ér, akkor az étterem értékelésben írd meg – amennyire lehet – objektívan a tapasztalataidat.

Késik a kiszállítás?
A kiszállítási idő ún. becsült idő, 10 perces késés könnyen előfordul. Rossz időjárási viszonyok esetén a késés a forgalom miatt természetes. Ennek mértéke max. 10-20 perc. Ennél jelentősebb késés esetén a házhozszállító partnernek kötelessége tájékoztatni a fogyasztót.

Hol érdeklődhetek a rendelésemmel kapcsolatban ?
A legegyszerűbb, ha közvetlenül az Étteremnek teszed fel a kérdést.

Fizetési módok, Számlák

Bankkártyával is fizethetek ?
A HaziPincer.hu az oldalán az online bankkártyás fizetéstjelenleg a BARION biztosítja, amelyhez az étteremnek is létre kell hozni egy ingyenes BARION számlát. Amennyiben az Étterem futáránál van mobil-kártya terminál, akkor a a termékátadásnál, a helyszínen történik a tényleges tranzakció. Ezen fizetési lehetőségét az Étterem jelöli a fizetési opcióknál.

Milyen étkezési jeggyel fizethetek ?
Az Éttermek általában az alábbi, meleg étel utalványokat fogadják el:
(Sodexo Pass, Ticket Restaurant, Erzsébet utalvány.) Az étkezési jegyből készpénz nem adható vissza. Az Éttermek általában a SZÉP kártyák minden fajtáját elfogadják.
Fontos:
A személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény 1. sz. melléklete rendelkezik a magánszemélyek adómentes bevételeiről, e melléklet 8.17. pontja pedig a meleg, ill. készétel vásárlására jogosító utalványról. A törvény értelmében az utalványt a munkáltató adhatja munkavállalójának, tehát csak és kizárólag a magánszemély vásárolhat vele saját céljára. Ebből következően sem a saját nevére (egyéni vállalkozó), sem más nevére (cég, egyéb vállalkozás) nem kérhetsz számlát, mivel az utalvány nem készpénz, hanem adómentes juttatás a munkavállalónak a munkáltatójától. Ellenkező esetben ugyanis az utalvány értéke újra elszámolásra kerülne "költségként" annál a cégnél, akinek a nevére az utalvánnyal történő "fizetéskor" a számlát kérik.
Kérhetek utólag Áfa-s számlát a rendelésről ?
Nem. Kérjük, hogy Áfa-s számla igényedet a rendelés leadásakor jelezd, mert utólag Áfa-s számlát nem tud az Étterem kiállítani.
REKLAMCIÓ, Étterem értékelések
Hol tudok reklamálni a rendelés miatt?
A reklamációddal keresd meg e-mailben az Éttermet, valamint tájékoztatásul küld meg nekünk az info@hazipincer.hu címre. Vagy a reklamációt, az az arra kapott éttermi választ beírhatod az ún. értékelő e-mailbe.
Hogyan történik az éttermek értékelése?
A rendelésed leadását követően az e-mail címedre kapsz egy automatikusan generált értékelő e-mailt, amelyre kattintva visszalépsz a hazipincer.hu felületére és egyrészt számokkal osztályozhatod az étel minőségét, a házhozszállítás milyenségét, valamint szövegesen is leírhatod jó és rossz tapasztalataidat. Az értékelés ezt követően megjelenik az étterem értékelési között. Szerintünk érdemes az éttermek szolgáltatását minősíteni, mert így a hazipincer.hu olvasói hiteles információkkal szolgálhat a többi rendelő számára.

Mi történik,ha
Nem szállít hozzám egy étterem sem?
Ha ismersz olyan házhozszállító éttermet, vagy más szolgáltatást, amelyet nem találtál meg nálunk, akkor vagy értesítsd az éttermet az igényedről, hogy regisztráljon az oldalon és vállaljon elvitelt/házhozszállítást vagy kérlek juttasd el hozzánk elérhetőségét, hogy megkereshessük őt üzleti ajánlatunkkal.
Az Étterem nem tudja teljesíteni, amit rendeltem?

Amennyiben az Étterem nem tudja teljesíteni rendelésedet, akkor felveszik Veled a kapcsolatot telefonon, hogy mit tudnak kínálni Neked.
Hogyan tudok a rendeléshez hozzáadni vagy elvenni bizonyos tételeket (például pizza feltét vagy diétás előírások miatt)?
A legtöbb étterem tudomásul veszi, ha hozzá akarsz tenni vagy elvenni a megrendelt ételből, akkor ezt jelezd a megjegyzés rovatban. Ha az Étterem nem tudja teljesíteni igényedet, akkor telefonon egyeztetnek Veled.
Az Étterem a HaziPincer.hu oldalon állított feltételekhez képest hátrányosabb feltételekkel szolgáltatott?
Amennyiben eltérést tapasztalsz az Éttermek meghirdetett feltételei és a szolgáltatásuk között, akkor ezt kérlek jelezd az értékelő e-mailben, vagy írd meg nekünk az info@hazipincer.hu e-mail címre, értékelés esetén nagyobb nyilvánosságot kap a probléma.
Hogyan íratkozhatok le a Hírlevélről?
Amennyiben nem kívánsz több hírlevelet kapni, akkor kattints az e-mail alján lévő „Leiratkozás” linkre.
Nincs itt a kérdésem, de mégis segítségre szorulok?

Amennyiben a GYIK nem segített rajtad, akkor írd meg nekünk az info@hazipincer.hu e-mail címre és próbálunk válaszolni.
 

 

<< Vissza